Bizim Toptan’ın 2023 Yılının İlk 6 Ayına Ait Satış Gelirleri Yüzde 72,5 Arttı
Bizim Toptan, 2023 yılı ilk 6 aylık sonuçlarını KAP’ta açıkladı. Yılın ilk 6 ayında şirketin satış gelirleri geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 72,5 artarak 9,5 milyar TL’ye ulaştı. Şirket, yılsonu büyüme hedefini yüzde 60-70 aralığına yükseltti.
Bizim Toptan, yılın ilk yarısında açılan 1 yeni mağaza ve deprem nedeniyle kapanan 2 mağazanın ardından 179 mağazadan oluşan geniş bir şube ağıyla faaliyet gösterirken, SEÇ Market mağazalarının sayısı 2 bin 604’e yükseldi. SEÇ Market iş ortaklığı modeli ile perakende kanalında büyürken, EDT kanalında da müşteri portföyünü büyütmektedir.
BALCI: MAĞAZA AĞIMIZI VE İSTİKRARLI BÜYÜMEMİZİ GENİŞLETMEYE DEVAM EDECEĞİZ
Bizim Toptan CEO’su Hüseyin Balcı, ilk yarı mali sonuçlarını değerlendirerek şunları söyledi:
“Yılın ilk yarısında yaşadığımız büyük zorluklara rağmen mağaza ağımızı büyütmeye ve genişletmeye devam ettik. EDT ve perakende kanallarında aktif müşteri sayımızı artırdık ve artırmaya devam ediyoruz. SEÇ Market ağımızı genişlettik. Esnafımızla birlikte büyüdük.Zelzele bölgesinde kesintisiz tedarik için çalışmaya devam ediyoruz.Her hareketimizin merkezinde müşterilerimiz var.Müşterilerimize sürekli daha iyi bir alışveriş deneyimi yaşatmak için çalışıyoruz.Bu kapsamda yeniden şekilleniyoruz. çağın gerekliliklerine ve müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre dijital altyapımızı, ülkemize sonsuza kadar hizmet bilinciyle çalışarak, mağaza sayımızı artırmaya, ürün ve hizmetlerimizi yurdumuzun dört bir köşesine aksatmadan ulaştırmaya devam edeceğiz. kesinti.”